حاشیه پرسپولیس - ملوان/ اعتراض شدید هواداران ملوان به داوری؛ " داور بیا پول بگیر"! / فحاشی با الفاظ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 546
نویسنده : امير محمدي

هواداران تیم ملوان در پایان دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در مسابقه رفت فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس به شدت نسبت به داوری اعتراض کردند.

هواداران تیم فوتبال ملوان که معتقد بودند با اشتباهات داوری نتیجه دیدار رفت در جام حذفی را واگذار کردند به شدت به داوری اعتراض کردند و با فحاشی به داوران و دو تیم استقلال و پرسپولیس خشم خود را از این شکست نشان می دادند.

هواداران تیم فوتبال ملوان به جواد خیابانی گزارشگر صدا و سیما هم رحم نکرده و با الفاظی رکیک او را خطاب قرار دادند در عین حال خیابانی با خضوع و فروتنی به سمت تماشاگران ملوان رفت  و به سمت آنها تعظیم کرد هواداران تیم فوتبال ملوان که برد تیم فوتبال پرسپولیس را به سیاست ربط می دادند با شعار عادل "حمایت حمایت" از عادل فردوسی پور می خواستند از تیمشان حمایت کند.

تماشاگران تیم فوتبال ملوان که معتقد بودند حقشان ضایع شده است با در دست دادن اسکناس شعار می دادند داور بیا پول بگیرد. این اتفاقات در حالی صورت می گرفت که نیروهای انتظامی و حراست ورزشگاه سعی در آرام کردن تماشاگران داشتند.
 




:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: حاشیه پرسپولیس - ملوان/ اعتراض شدید هواداران ملوان به داوری؛ " داور بیا پول بگیر"! / فحاشی با الفاظ رکیک علیه خیابانی / تعظیم خاضعانه جواد , , , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: